films voor tijdens de kerstvakantie

Films voor tijdens de kerstvakantie

Bijna kerstvakantie? Tijd voor wat films om je vakantie mee te vullen! Deze vijf films waaronder Snatched zorgen voor urenlang kijkplezier! Jouw films voor tijdens de kerstvakantie.

The Circle

The Circle is een beetje een vreemde film. Ik raakte nieuwsgierig bij het zien van de film omdat het plot nogal mysterieus lijkt en je wilt weten waar het nu echt over gaat. Je volgt Emma Watson die de wereld wilt verbeteren en bij een bedrijf aan de slag gaat dat een technologie heeft ontwikkeld zodat alles en iedereen constant online en transparant is. De vraag is moet je dat wel willen en wat zijn de gevolgen? Ontdek het zelf!

Snatched

Snatched is een mega grappige film over dochter Emily die met haar moeder op een exotische vakantie gaat. Nadat Emily’s leven in duigen valt, baan kwijt vriend kwijt, lijken ook haar vakantieplannen in duigen te vallen. Tot ze haar moeder weet te overtuigen mee te gaan. Alles lijkt koek en ei totdat ze ontvoert worden. Komt alles weer goed? Met Amy Schumer in de hoofdrol kun je wachten op een portie lachen!

Ice Age Collision

Nog een Ice Age film! Deze blijven leuk om te zien! De grappige en olijke figuren maken altijd avonturen mee! Inmiddels is peaches een jonge vrouw geworden en gaat ze binnenkort trouwen, hoewel Manny dat niet echt goedkeurt. Onze Sid voelt zich eenzaam omdat hij de enige is zonder een relatie en ondertussen komt er weer een dodelijk natuurverschijnsel op hen af waaruit ze zich moeten zien te redden. Ze bedenken een plan wat gepaard gaat met allerlei avonturen. Een heerlijke familiefilm waarbij je je voor op de bank snuggelt.

Bad Neighbours 2

Herinner je je Bad Neighbours 1 nog? Deze film is het vervolg. Dit keer wonen er geen mannelijke studenten naast hun, maar een sorority! En nu ze eenmaal kinderen hebben, is hun rust hen meer waard dan ooit. Uiteraard proberen ze opnieuw met allerlei streken de studenten uit hun huis te krijgen, maar of hen dat dit keer ook gaat lukken? Ik vond dit wederom weer een hele grappige film vol blunders en grapjes en het was megaleuk om deze film te kijken. De grap met het koken van een ei vond ik echt te leuk!

Finding Neverland

Een redelijk oude film die ik nog niet kende. In Finding Neverland volg je het leven van een schrijver gespeeld door Johnny Depp. Hij maakt toneelstukken en zoekt inspiratie bij een groepje broers die hij ontmoet in een park. Hij bouwt een mooie band op met ze en onderneemt leuke dingen met ze zodat hun alleenstaande moeder een break krijgt. Deze jongens inspireren hem tot het schrijven van het verhaal Finding Neverland die de jongens meeneemt naar de spannende wereld van Peter Pan zodat ze de harde, werkelijke wereld even kunnen ontsnappen. Een sprookjesachtige film waarbij wij als volwassenen leren dat het helemaal niet zo’n gek idee is om je soms als een kind in een droomwereld te gedragen!

Welke films voor tijdens de kerstvakantie ga jij kijken?

!